ته وز با گل بازگشت
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش منابع خبری، این بازیكن آرژانتینی در نیمه دوم گل تساوی منچسترسیتی را وارد تساوی بولتون كرد. این دیدار در نهایت بانتیجه سه بر یك به سود سیتی به پایان رسید.

مانچینی عهد كرده بود كه دیگر این بازیكن را به تیم خود راه ندهد ولی به هر حال او اكنون پوزش خواسته و به تیم نخست باشگاه بازگشته است.

ته وز 28 ساله شب گذشته حدود 70 دقیقه در مقابل بولتون بازی كرد و از ابتدا در تركیب تیم حضور داشت.

از زمانی كه مانچینی گفته بود ته وز حاضر نشده در دیدار با بایرن مونیخ به میدان برود پنج ماه می گذرد ولی سرانجام پس از همه فراز و نشیب ها میان این بازیكن و منچسترسیتی، شبی خوب و یك بازی موفق را در پیش چشمان هزاران هوادار داشت.

شاید مهمترین بخش بازی؛ دقیقه 66 اتفاق افتاد؛ زمانی كه ته وز جای خود را به 'فیلیپو' پسر مانچینی داد. فریاد هزاران هوادار منچسترسیتی در بدرقه این بازیكن شورشی به خارج از زمین نشان داد كه آنها او را بخشیده اند.

یكی از هواداران منچسترسیتی پیراهن خود را به سمت ته وز گرفته بود تا او امضا كند . ته وز بدون آن كه به سمت این هوادار برود؛ زمین را ترك كرد. او سپس از این هوادار به خاطر آنكه توقف و درخواست او را اجابت نكرده, پوزش خواست.

سرمربی ایتالیایی منچسترسیتی روز جمعه گفته بود حدود دو هفته طول می كشد تا ته وز به آمادگی لازم و كافی برای بازی در تیم برسد. او پس از یك وقفه؛ هفته گذشته در دیداری بدون حضور تماشاگران مقابل پریستون به میدان رفت و 45 دقیقه بازی كرد.

1553





:: برچسب‌ها: تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: